Cum te poate ajuta un content writer să-ți crești afacerea

Cum te poate ajuta un content writer să-ți crești afacerea

by Oana Păuna March 24, 2022

Succesul unei afaceri pe piața de astăzi, suprasaturată și plină de oferte, indiferent de domeniul de activitate, este imposibil fără o anumită formă de publicitate online. Indiferent dacă livrezi produse din domeniul medical, servicii de întreținere sau orice altceva, reclamele și alte tipuri de conținut sunt vitale pentru atragerea clienților și creșterea vizibilității afacerii tale. Astfel un content writer este “vrăjitorul” misterios de care ai nevoie.

Deși te-ar tenta să crezi că doar un website cu un design atrăgător, estetic, este îndeajuns pentru a atrage clienți, succes și profit, traficul pe acesta este cel care definește adevăratul succes.

Iar acesta este motivul principal pentru care ar trebui să apelezi la un content writer, adică la acele persoane pentru care arta persuasiunii, prin intermediul cuvântului scris, nu le este străină. Descoperă 5 moduri prin care un content writer te poate ajuta să-ți crești și dezvolți afacerea!

1.      Creșterea traficului pe website

Un content writer își va lua angajamentul conform căruia conținutul website-ului tău va fi cel puțin la fel de eficient ca și designul acestuia. Dacă ai angajat un designer web pentru a-ți construi și crea site-ul, suma investită ar putea este de la bun început irosită dacă nu poți atrage trafic, deci nu poți obține profit.

Este esențial să știi că potențialii clienți care dau click pe link-ul site-ului îți vor acorda doar câteva momente pentru a-i convinge să rămână și să citească mai departe. Așadar, este vital ca ceea ce conține site-ul să fie nu doar calitativ, ci să prezinte și interes pentru aceștia, atât ca design, cât și ca informație.

2.      Optimizare SEO – o atribuție a content writerului

De altfel, acesta este unul dintre cei mai importanți factori în ceea ce privește vizibilitatea unui site. Apelarea la serviciile unui content writer îți asigură redactarea unui conținut optimizat pentru căutările pe motoarele de căutare (SEO). De ce? Pentru că deține cunoștințele necesare pentru a se asigura că site-ul tău va ocupa un loc fruntaș în lista de rezultate de pe motoarele de căutare.

Cunoscătorii SEO se pot asigura, de asemenea, că termenii cheie pe care îl alegi sunt utilizați eficient, evitând în același timp penalizările din partea algoritmilor SEO.

O utilizare mai eficientă a SEO va permite ca articolele site-ului tău să se claseze mai sus într-o serie de directoare online ceea ce, bineînțeles, va duce la creșterea traficului website-ului pe care îl deții.

3.      Atragerea clienților prin educare și informare

Dincolo de traficul major pe care ți-l poate asigura un content writer, o astfel de persoană are cunoștințele necesare pentru a putea trata un subiect în mai multe forme. De asemenea, are și disponibilitatea de a se documenta atunci când este nevoie, în funcțiile de dorințele specifice pe care le ai.

Spre exemplu, în cazul în care afacerea ta se ocupă de comercializarea hranei organice pentru animale, un content writer nu numai că va putea să atragă deținătorii de animale pe site-ul tău, dar va face același lucru și cu dresorii de animale, îngrijitorii și medicii veterinari, demonstrând fiecăruia dintre ei cum produsul tău le poate aduce beneficii.

4.      Arta persuasiunii în scris

După cum am spus, chiar dacă ai un website cu un design atractiv și frumos, acest lucru nu este îndeajuns. Clientul trebuie să rămână cât mai mult pe pagina ta. Trebuie să știe cu certitudine și clar care sunt serviciile pe care le vinzi și, bineînțeles, care sunt beneficiile acestora. Mai mult decât atât, de ce să aleagă produsele tale și nu pe cele ale concurenței.

Aceasta este esența a ceea ce face un content writer. Folosește cuvântul scris pentru a convinge oamenii nu doar să cumpere un anumit produs, ci să-l cumpere de la tine.

De asemenea, un content writer nu doar că se va folosi de SEO pentru a crește traficul site-ului. Acesta se va asigura că potențialii clienți vor rămâne pe pagină, printr-un discurs logic și coerent, interesant.

5.      Asigurarea conținutului pe un blog = prezență constantă

Este vital ca orice afacere să dețină un blog. Indiferent de ceea ce livrezi și de domeniul în care activezi.

Deținerea unui blog este una dintre cele mai simple și sigure modalități de a te asigura că poziționarea website-ului tău este una cât mai bună. Astfel, acesta va fi mult mai vizibil pentru potențialii clienți.

Când website-urile nu postează conținut nou în mod regulat, poziția lor în clasament scade. Postările pe blog reprezintă cea mai simplă și eficientă modalitate de a te asigura că acesta va rămâne în permanență pe primele locuri.

Dacă apelezi la serviciile unui content writer, acesta se va asigura că cititorii vor reveni pe site din curiozitate.

Există numeroase motive pentru care ar trebui să apelezi la serviciile unui content writer. Acestea de mai sus sunt doar câteva dintre ele.

Concluzionând, conținutul este strict legat de succesul afacerii tale care depinde de o gamă variată de factori. Iar conținutul pe care îl livrezi clientului este, de departe, unul dintre cei mai importanți și eficienți factori. Acesta poate face diferența dintre o afacere de succes și una care nu reușește să iasă din anonimat.

Social Shares

Subscribe for FREE Marketing Pro Newsletter!

Subscribers get the best curated content for you

Related Articles

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *